loading...
خرید و فروش باغ ویلا در غرب تهران
قشقایی بازدید : 105 پنجشنبه 09 اسفند 1397 نظرات (1)

خرید باغ ویلا در شهریار

املاک سها چندین سال است که در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار با ارائه بهترین خدمات فعالیت می کند.خرید مطمئن در زمینه باغ ویلا نیازمند مراجعه به مشاوران املاک مجرب و معتبر در مناطق مد نظر است.خرید باغ ویلا در شهریار توسط مشاوران باتجربه سها بسیار آسان و به صرفه می باشد و شما مشتریان گرامی می توانید باغ ویلاهای قدیمی و مدرن و باغ ویلاهایی با معماری سنتی و ...را با هر گونه امکاناتی که مد نظر دارید همراه با سند شش دانگ خریداری فرمایید.املاک سها با کادری مجرب در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد و محمدشهر و دیگر مناطق اطراف تهران و با مشاورانی مطلع و آگاه نسبت به اخبار و نوسانات قیمتی در منطقه، توانسته‌اند که در سال‌های اخیر معاملات زیادی را به ثبت برسانند .

شهریار شهرستانی خوش آب و هوا که در غرب استان تهران واقع شده است.خوش آب و هوا بودن این منطقه موجب شده است تا بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا باشد.پایتخت نشینان برای فرار از آلودگی هوا به تفرجگاهی دنج و خوش آب و هوا نیاز دارند که در فاصله کمی از شهر تهران قرار داشته باشد.شهرستان شهریار اولین گزینه برای طرفداران باغ ویلا است.فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران و دسترسی آسان و بدون ترافیک موجب شده است تا شهریار مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گیرد.نوع کاربری باغ ویلا به صورتی که ساکنان میتوانند در کنار استفاده از امکانات رفاهی و تکنولوژی تجربه دلنشین زندگی در کنار طبیعت را نیز به دست آورند.در وب سایت املاک سها میتوانید باغ ویلاهای مختلف را در اندازه ها و امکانات مختلف مشاهده نمایید.باغ ویلا ها در وب سایت املاک سها بر اساس منطقه ، متراژ و امکانات در دسته بندی های مختلف قرار گرفته اند و شما عزیزان میتوانید به راحتی هر آنچه را که میخواهید ، مشاهده کنید.

در شهریار نوسازی و شهرک سازی بسیار رونق گرفته است ولی در کنار این نوسازی شهرک هایی با بافت طبیعی را می بینیم که به شهرک های باغ ویلایی معروف می باشند که این شهرک ها دارای طبیعت بکر و زیبایی می باشند و امنیت و امکانات این شهرک ها تا حدی قابل قبول می باشد.

قشقایی بازدید : 265 شنبه 27 بهمن 1397 نظرات (0)

500 متر باغ ویلا واقع در دهکده ویلایی کردزار دارای 90 متر بنای نوساز و فوق العاده شیک شامل 2 اتاق خواب از امکانات رفاهی این باغ ویلا میتوان به کار رفتن کابینت ام دی اف ممبران را نام برد که از جدیدترین و بروزترین مدل هایدکور آشپزخانه استت.این باغ ویلا تمامی انشعابات قانونی و همچنین سند تک برگ را دارا میباشد استخر با تاسیسات و بصورت چهار فصل و باربیکیو و آلاجیق چوبی  در محوطه باغ  و نورپردازی در شب .به دلیل واقع شدن در مجموعه ویلایی با نگهبانی 24 ساعته از امنیت بالایی برخوردار میباشد.

 

قشقایی بازدید : 97 چهارشنبه 17 بهمن 1397 نظرات (0)
منطقه شهریار در غرب استان تهران به دلیل اب و هوای عالی به مکان مناسبی جهت تعطیلات اخر هفته و تفرجگاه عالی برای ساکنین شهرهای شلوغ و همینطور سکونت دائم برای کسانی که میخواهند از شلوغی و الودگی به دور باشند ولی در عین حال به تمامی امکانات رفاهی دستری داشته باشند تبدیل شده است.
طبیعت زیبای این منطقه جای خوبی را برای ساخت باغ و باغ ویلا تبدیل کرده است علاوه بر آن تمامی امکانات در دسترس کسانس که در این منطقه زندگی میکنند وجود دارد .
ما در املاک سها با چند سال سابقه در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار در خدمت شما عزیزان هستیم تا بهترین  هارا در اختیار شما قرار دهیم  

املاک سها بهترین انتخاب در خرید باغ ویلا

اغراق نیست اگر بگوییم در کار خود با داشتن مشاوران مجرب و زبردست میتوانیم اول باشیم .مشاورین املاک سها با داشتن سابقه بالا بهترین انتخاب در خرید و فروش باغ ویلا میتواند باشد.

قشقایی بازدید : 100 دوشنبه 15 بهمن 1397 نظرات (0)

 باغ ویلا بازار بحران قیمت در چند ماه اخیر داغ ترین روزهای خود را میگذراند.نوسانات قیمت در تمامی زمینه ها افراد را به دو دسته تقسیم کرده است افرادی که هنوز امید به پایین آمدن قیمت ها دارند و افرادی که با توجه به تجربه ای که داشته اند عقیده دارند که قیمت ها روز به روز افزایش خواهد یافت و حال حاضر را بهترین زمان برای خرید میپندارند.ما در این مقاله قیمت باغ ویلا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و بررسی خواهیم کرد که آیا خرید ملک در این برهه زمانی درست است یا خیر؟

متاسفانه در بازار افزایشی همیشه دلالانی وجود دارند که باعث ایجاد چند نرخی در بازار شده و به اتش افزایش قیمت هیزم می افزایند ، در بازار فعلی بدون شک نرخ ها دارای حباب بوده و هر قیمتی قابل قبول نیست ، قیمت های کارشناسی شده را از سازندگان و یا املاکان با تجربه درخواست نمائید ، با روند افزایشی که در چند سال گذشته شاهد آن بودیم و سوء مدیریت و عدم کنترل نرخ ها تجربه ثابت نموده است کاهش قیمتی در کار نیست ، پس با دید باز ، با قیمت کارشناسی شده خرید کنید و به نداهای متفرقه اصلا و ابدا توجه نداشته باشید .

قشقایی بازدید : 99 چهارشنبه 03 بهمن 1397 نظرات (0)

1200 متر باغ ویلا لوکس واقع در شهرک ویلایی کردزار شهریار  دارای 120 متر ویلای نوساز و همچنین شامل سند 6 دانگ و پایان کار .

از امکانات این باغ ویلا میتوان 50 متر استخر سرپوشیده را نام برد که با تمامی تاسیسات و تجهزیات کامل در باغ ویلا قرار دارد.

این باغ ویلا دارای انشعابات کامل اب و برق و گاز بوده و تمامی امکتانات رفاهی را برخوردار است.

ودر محوزه باغ ویلا درختان مثمر میوه با سهمیه اب کشاورزی موجود میباشد

 باغ ویلا در موقعیت عالی و دسترسی اسان به امکانات رفاهی واقع شده است.

آدرس:  جاده مخصوص به سمت کرج بعد از چهار راه ایران خودرو چراغ قرمز – سمت چپ بلوار کرمان خودرو (چیتگرسابق) میدان صیاد شیرازی به سمت شهرک مریم و رفاه جنب تالار قصر داریوش

 

تلفن تماس:   09123204080 ، 09123935185

قشقایی بازدید : 134 دوشنبه 01 بهمن 1397 نظرات (0)

شاید شما هم جزو افرادی باشید که محیط شهر شلوغ برایتان خسته کننده و دلگیر شده باشه و از زندگی در آپارتمان های کوچک دلزده شده باشید یا اینکه در خانواده خودتون افرادی را دارید که به هر دلیلی هوای شهرهای شلوغ برایشان سم است.تا صحبت از جای خوش آب و هوا میشه ناخودآگاه ذهن همه افراد به سمت نواحی شمالی و جاهای دور میره اما اینطور نیست  خوب از طرفی مشغله کاری و نزدیکی محیط کار برای شما خیلی مهمه  که در نزدیکی تهران و کرج باشید. در همین نزدیکی شهر های بزرگ مناطقی هستند که بسیار خوش آب و هوا و زیبا هستند و مطمئنا شما از زندگی در آنجا لذت خواهید برد.

 

ما اینجا یک پیشنهاد خیلی خوب برای شما داریم :

قشقایی بازدید : 97 چهارشنبه 21 آذر 1397 نظرات (0)

 برای خرید باغ ویلا در مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران، از جمله شهریار ، ملارد ، محمدشهر و زیبادشت که از نکات مثبت این مناطق دسترسی آسان به امکانات  و موقعیتی مناسب در استان تهران می باشد، می توانید با مراجعه به املاک سها لیست باغ ویلاهای موجود را که در متراژ ها و معماری های متفاوت با قیمت های بسیار مناسب است را مشاهده فرمایید.تمامی باغ ویلاهای ثبت شده در املاک سها مطابق اسناد رسمی و معتبر با امکانات پیشرفته به فروش می رسند.

محوطه سازی در باغ ویلا از اهمیت ویژه ای برخوردار است مواردی که در محیط بیرونی باید به آن توجه کنیم: چمن کاری، گل کاری، برکه های مصنوعی، آلاچیق و گیاهان زینتی، درختچه‌ها و... می باشند که در محوطه سازی کاربردی ویژه دارند.نکته ای دیگر در خصوص باغ ویلا نورپردازی می باشد که در هنگام خرید باغ ویلا حتما به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید چرا که نورپردازی یکی از عوامل بالا بردن امنیت باغ ویلا است.

خرید باغ ویلا در مناطق ذکر شده نیازمند مشورت با متخصصین در این زمینه می باشد ،مشاورین املاک سها با تجربه ی 10 ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا به صورت تخصصی می توانند تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.همچنین اخذ لوح سپاس در سال ۹۳ از رئیس وقت اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان شهریار، دلیل محکمی برای سلامت کاری این مجموعه است.

قشقایی بازدید : 201 یکشنبه 06 آبان 1397 نظرات (0)

اصولا ایجاد تغییر در زندگی ثمرات مثبتی دارد و چه بهتر که چنین تغییراتی را در محیط زندگی مان پیاده سازی کنیم .ایجاد تغییر در داخل خانه و باغ ویلا باعث میشود که حس راحتی بیشتری داشته باشید و زمانی که در پایان روز و یا در آخر هفته به آن مراجعه میکنید تمام خستگی را از شما میگیرد و باعث آرامش شما و عزیزانتان میشود.خیلی از ایده ها هستند که در عین زیبایی هزینه زیادی برای اجرا لازم ندارند و حتی خود شما نیز میتوانید آنها را انجام بدهید.

به سراغ رنگ های تیره بروید

در سال 2018 بیشتر طراحان دکوراسیون اعلام کردند که رنگ های تیره برای اتاق ها و یا اتاق نشیمن بسیار رو بورس هستند . پس اگر شما به دنبال داشتن خانه و یا باغ ویلایی طبق ترند های روز هستید بهتر است به سراغ چنین رنگ هایی بروید . لزوما رنگ مشکی نمیتواند انتخاب خوبی برای دیوار های ویلا و یا خانه شما باشد . باید از آبی ها ، سبز ها و خاکستری های تیره استفاده کنید.دیوار های تیره مانند دیوار های سفید باعث میشوند لوازم و اثاثیه بیشتر به چشم بیاید.دقت کنید که فقط در دیوارهایی میتوانید چنین رنگی استفاده کنید که به خوبی نور خورشید را دریافت میکنند.

طراحی دکوراسیون اتاقکار با رنگ های تیره

از طرح های هندسی استفاده کنید

این روز ها اشکال هندسی بسیار پرطرفدار هستند و صاحبان املاک با سلیقه مطمئنا باید استفاده از این اشکال را در دکوراسیون ویلا و خانه لحاظ کنند . این کار میتواند با استفاده از مبلمان هندسی  باشد و یا استفاده از یک روش کم هزینه تر مانند رنگ آمیزی بخشی از دیوار به این اشکال باشد.

خانه رنگی رنگی زیبا

استفاده از فرینج ها

فرینج به معنای ریش ریشه هایی است که غالبا در لباس و یا دکوراسیون استفاده می شود . امسال مدل های متنوعی از این اکسسوری های زیبا را بر دیوار خانه های مدرن دیده ایم . میتوانید پتویی که ریشه ریشه است را به مبل اضافه کنید و یا کلا به عنوان شی تزیینی به دیوار بیاویزید.

استفاده از فرینج و ریشه در دکوراسیون داخلی

قشقایی بازدید : 111 پنجشنبه 03 آبان 1397 نظرات (0)

1000 باغ ویلای لاکچری در دهکده ویلایی کردزار 
کردزار یکی از زیباترین شهرک های ویلایی واقع در غرب تهران است که باغ ویلاهای رویایی بسیاری در آن وجود دارد.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در این منطقه واقع شده است.این باغ ویلا دارای 350 متر ویلای دوبلکس به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر با سازه های لوکس و مدرن است.
محوطه سازی این باغ ویلا به صورت منحصر به فردی طراحی شده و فضایی زیبا و دلنشین ایجاد شده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده نمایی زیبا و رویایی را در شب ایجاد میکند.نما این ویلا طراحی شده با بهترین متریال سنگ و چوب میباشد.
این باغ ویلا فوق دارای درختانی زینتی و درختان مثمر میوه می باشد .30 متر سرایداری مجزا در ابتدا این باغ که امنیت آن را بالا برده است .سند تک برگ عرصه وعیان و انشعابات رفاهی کامل و قانونی از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

قشقایی بازدید : 118 چهارشنبه 25 مهر 1397 نظرات (0)

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در شهرک باغ ویلایی کردزار در شهرستان شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 130 متر ویلای لوکس و نوساز به صورت دو خوابه میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختچه های زینتی ، درختان مثمر میوه و سنگ فرش صورت گرفته است که موجب ایجاد فضایی زیبا و دلنشین شده است.نورپردازی این باغ ویلا به صورت کاملا حرفه ای و مهندسی شده انجا شده است که نمایی فوق العاده رویایی را در شب به وجود آورده است.
اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری بزرگ و مجهز به تمامی تاسیسات به صورت روباز میباشد.انشعابات کامل و قانونی و سند تک برگ از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

قشقایی بازدید : 88 سه شنبه 17 مهر 1397 نظرات (0)

در این وبلاگ قصد داریم تا باغ ویلایی را معرف حضورتان برسانیم که از امکانات رفاهی قابل قبول و طبیعت زیبایی برخوردار است.2000 متر باغ ویلا  در باغ دشت وحیدیه که دارای 140 متر بنای نوساز با نامه از جهاد میباشد.اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار و تفریحی هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا به همراه استخر رو باز با تاسیسات کامل میتواند محل مناسبی برای آخر هفته ها و روز های تعطیل باشد.

محوطه سازی این  باغ ویلا  بسیار زیبا و دلنشین است که با استفاده از آلاچیقی زیبا در محوطه باغ دلنشین تر شده است.نورپردازی فوق العاده با نمایی زیبا در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.انشعابات کامل ، سند تک برگ و 6 دانگ از دیگر امکانات این باغ ویلاست.

قشقایی بازدید : 57 سه شنبه 10 مهر 1397 نظرات (0)

باغ ویلای نقلی لوکس واقع در دهکده ویلایی کردزار شهریار باغ ویلایی است که قصد داریم در این قسمت معرفی کنیم.این باغ ویلا دارای 120 متر بنای نقلی به صورت دو خوابه با کابینت MDF میباشد که میتواند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان آورد

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از سنگ فرش ، گیاهان و درختچه های زینتی صورت گرفته است که نمای فوق العاده ای در باغ ایجاد کرده اند.نورپردازی فوق العاده با نمایی رویایی در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای دارای استخر رو باز در محوطه باغ میباشد.

 انشعابات کامل و قانونی ، 20 متر سرایداری و نگهبانی با امکانات مجزا و سند تک برگ از دیگر مزایای این باغ ویلاست

قشقایی بازدید : 62 شنبه 31 شهریور 1397 نظرات (0)

در این وبلاگ قصد داریم باغ ویلایی رویایی را معرفی کنیم.1000 متر باغ ویلای لوکس و لاکچری در خوشنام داخل شهرک ویلای کوچک با نگهبانی 24 ساعته که دارای 180 متر بنای لوکس بصورت دو خواب مستر و 60 متر سویت میهمان میباشد.این باغ ویلادارای انشعابات فول و کامل میباشد.این باغ ویلا آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

محوطه سازی زیبا و دلنشین با استفاده از گل ارایی و چمن ارایی ، نورپردازی مهندسی شده و حرفه ای و سند تک با نامه پایان کار شهرداری و جهاد کشاورزی از مزایای دیگر این باغ ویلاست.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید ، دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید.این باغ ویلا دارای استخر رو باز با تاسیسات کامل بصورت چهار فصل میباشد .

قشقایی بازدید : 84 دوشنبه 26 شهریور 1397 نظرات (0)

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم باغ ویلایی 1900 متری درکرج منطقه محمدشهر است که دارای 420 متر ویلای لوکس و دوبلکس به همراه شاه نشین مشرف به باغ میباشد.محوطه سازی زیبا و دلنشین این باغ ویلا با استفاده از آلاچیق با ویوی کامل باغ صورت گرفته است که بسیار زیبا و دلنشین است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده با نمایی رویایی در شب از دیگر مزایای این باغ ویلا به شمار میرود

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخر مجهز به تمامی تاسیسات به صورت رو باز به همراه سونا خشک و بخار و جکوزی میباشد.انشعابات کامل و قانونی ، سند شش دانگ به همراه پایانکار شهرداری ، واقع بودن در بهترین نقطه شهرک ویلایی با قابلیت سکونت دائم از دیگر مزیت های این باغ ویلا به شمار میرود.

قشقایی بازدید : 71 شنبه 24 شهریور 1397 نظرات (0)

پرورش یک باغ سبزی، تجربه ی بسیار دلپذیری است که در زمینه ی صرفه جویی اقتصادی به شما کمک خواهد کرد و همچنین  این امکان را می دهد که یک فضای زیبا در حیاط  خانه ی خود داشته باشید. اگر خودتان در زمین کار کنید از رشد سبزیجات خوشمزه و از داشتن گلهای رنگی، بسیار لذت خواهید برد. اگر چه کاشت در یک باغ سبزی کار ساده ای به نظر می رسد، اما برای اولین بار یکسری اصول خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه نمایید.در این مقاله به نحوه کاشت سبزیجات در باغ خواهیم پرداخت.

اصول کاشت سبزجات در باغ

برای کاشت سبزیجات ابتدا لازم است زمین مناسبی انتخاب کنید. فاصله دیوار تا باغچه حداقل یک متر درنظر گرفته شود تا از نفوذ آهک یا گچ بداخل خاک جلوگیری شود.نقطهای از حیاط باغچه را انتخاب نمایید که حداقل 6ساعت درروز آفتاب مستقیم داشته باشد.قسمتهایی ازباغچه که در محل گودتری قرارگرفته برای سبزیکاری انتخاب نشود چون رطوبت زیاد موجب پوسیدگی ریشه میشود.زمین باید سبک و قابل نفوذ به هوا باشد زیرا بذر سبزیجات در زمینهای سخت که هوا نباشد رشد نمیکند.زمینهای شیبدار بایستی با ایجاد سکو آنها را به قطعات مناسب تقسیم و هر قطعه را کامل هموار کرد.مرحله بعد تهیه بستر کاشت میباشد.زمینی را که انتخاب کرده اید به بستری مناسب برای کاشت و برداشت سبزیجات تبدیل کنید.

سبزیجات در باغ ویلا

زمان کاشت

زمان کاشت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمان کاشت بستگی به نوع محصول و زمان انتقال نشاء به زمین اصلی دارد .در انتخاب زمان کاشت همه نکات را در نظر بگیرید.روشهای کاشت بذر را میتوان به سه بخش روش دست پاش ، روش خطی یا ردیفی ، روش کپه ای تقسیم کرد که با توجه به نوع نشاء متفاوت است.وجین علفهای هرز و استفاده از مواد شیمیایی یا علف کش از مراحل داشت سبزی جات میباشند.

آبیاری

آبیاری به موقع و کافی نه تنها در تامین رطوبت زمین موثر است بلکه در مقدار عملکرد و نظافت و مرغوبیت انواع سبزیها نیز دخالت دارد . آبیاری نشتی ، آبیاری کرتی ، آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای انواع مختلف روش های آبیاری هستند.

قشقایی بازدید : 60 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

1075 متر باغ ویلا در شهرک ویلایی دهکده باران که دارای 400 متر بنای لوکس و زیبا بصورت دوبلکس به 5 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.این ویلا دارای تراس با ویوی فوق العاده زیبا از شهرک و نمای کامل باغ میباشد.این باغ ویلا دارای نامه تغییر کاربری از جهاد کشاورزی و پایان کار از شهرداری میباشد.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید.این باغ ویلا دارای استخر روباز در محوطه باغ میباشد.نگهبانی 24 ساعته ، سند 6 دانگ ، انشعابات کامل از دیگر مزایای این باغ ویلا محسوب میشود.

قشقایی بازدید : 66 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

 

این باغ ویلا دارای 350 متر ویلای لوکس و زیبا به صورت چهار خوابه میباشد.محوطه سازی شده با استفاده از گل کاری چمن کاری و آلاچیق زیبا در محوطه باغ است که نمای فوق العاده ای را ایجاد کرده است.نورپردازی این باغ ویلا کاملا حرفه ای با جلوه ای ویژه در شب صورت گرفته است.

این باغ ویلا دارای انشعابات کامل و قانونی آب و برق و گاز به همراه سهمیه آب کشاورزی میباشد که تاثیر ویژه ای را بر گسترش طبیعت باغ خواهد داشت.اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید این باغ ویلادارای استخر مجهز به تاسیسات و تصفیه خانه به صورت رو باز در محوطه باغ میباشد.این باغ ویلا دارای سند شش دانگ به همراه مجوز ساخت از شهرداری و پایان کار شهرداری میباشد.

قشقایی بازدید : 61 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

همان طور که در بخش معرفی مناطق باغ ویلایی گفته شد ، شهریار شهرستانی واقع در غرب استان تهران است که به دلیل آب و هوای مناسب و خاک مرغوب و حاصلخیز توانسته است سهم بسیار زیادی را در تامین میوه و صادرات آن داشته باشد. همچنین آب و هوای فوق العاده این منطقه موجب مورد توجه قرار گرفتن این منطقه در بین پایتخت نشینان شده است.همین امر ساخت باغ ویلا را در شهریار به طور گسترده ای افزایش داده است. اغلب صاحبان و یا خریداران باغ ویلا تمایل دارند که در کنار ویلا ، باغات میوه را نیز در اختیار داشته باشند تا از تجارت در این زمینه بی بهره نمانند.در این مقاله قصد داریم تا شرایط رشد درختان میوه را در این منطقه مورد بررسی قرار دهیم.

انتخاب زمین مناسب

یکی از مهمترین عملیات آماده سازی زمین، تسطیح زمین می‌باشد. عملیات تسطیح، کشت منظم درختان میوه را فراهم می‌نماید. در صورتی که زمین سفت باشد بایستی عملیات شخم بصورت عمیق در آن انجام گیرد چرا که رشد ریشه در خاک‌های سفت و متراکم به سختی صورت می‌گیرد. در خاک‌هایی که به شدت شنی، رسی، آهکی، شور، سدیمی و یا شور- سدیمی می‌باشند عملیات اصلاح خاک الزامی است. شهریار دارای خاک مرغوب و حاصلخیزی برای احداث باغ میوه میباشد و در صورت کاشت اصولی نهال حتما به نتیجه خواهد رسید.

میوه های تابلستانی باغ های شهریار

میوه های قابل کشت در شهریار

زردآلو

 نهال زرد آلو به گونه ای است که در مدت زمان کمتری نسبت به دیگر میوه ها گل میدهد.مناطقی مانند شهریار که داراي آب و هواي گرم و خشك هستند ، براي كشت زردآلو مناسب مي باشند. با توجه به اينكه اين گونه زود گل مي دهد، سرماي ديررس بهاره يك عامل محدودكننده براي كشت آن مي باشد. نياز سرمايي زردآلو حدود 900-250 ساعت است.

هلو و شليل

شرایط کشت هلو و شلیل تقریبا به یک صورت است. هلو نسبت به شلیل زود تر گل میدهد میتوان گفت قبل از سيب، گلابي و گيلاس و در مقايسه با بسياري از گونه هاي درختان ميوه نسبت به سرما مقاومت كمتري دارد. سرما همیشه مسئله ای بزرگ در کشت هلو به شمار میرود. شکوفه های هلو را در دمای2/2- میتوان از دست رفته در نظر گرفت چرا که دامنه سرمای این میوه بسیار محدود میباشد و باید دقت ویژه ای را در انتخاب محل کاشت این نهال به خرج داد. این میوه ه های تابستانی با نياز سرمايي حدود 1000-400 ساعت در مناطق با آب و هواي تابستانهاي گرم و خشك و فاقد سرماي ديررس بهاره مانند آب و هوای شهریار و ملارد ، به خوبي پرورش مي يابند.

گيلاس و آلبالو

برای کشت گيلاس و آلبالو لازم است تا در مناطقی کاشته شوند که دارای تابستان های خشک و خنک میباشد. یکی از مهم ترین نکاتی که لازم است حتما مورد توجه قرار گیرد عدم بارندگی در فصل برداشت است. وقوع بارندگي در فصل برداشت باعث ترك خوردن ميوه هاي گيلاس شده كه آلودگي را در پي خواهد داشت.برخی از گیلاس ها دارای پوست سفت تری نسبت به دیگر نوع ها هستند که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و در کشت دقت بیشتری را لازم دارند. نياز سرمايي گيلاس حدود 1700-500 و آلبالو حدود 1700-1000 ساعت است. کشت گیلاس شرایط خاصی را میطلبد.

قشقایی بازدید : 64 چهارشنبه 17 مرداد 1397 نظرات (0)

یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون خارجی ، انتخاب متریال مناسب جهت طراحی نمای بیرونی ویلا میباشد. با مشاهده باغ ویلاهای ثبت شده در املاک سها متوجه خواهید شد که در بیشتر باغ ویلا های نو ساخت متریال جدید و ایده نو بیشتر مورد استفاده طراحان قرار گرفته است. در سال های اخیر شاهد رشد گسترده ی متریالی از جنس چوب به نام ترمووود هستیم که چوب را در روشی که به آن تیمار حرارتی میگویند ، در سه مرحله حرارت میدهند تا زمانی که رطوبت داخلی آن به 4 الی 8 درصد میرسد ، سپس آماده است تا در بسیاری از موارد دکوراسیون داخلی یا خارجی باغ ویلا مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم موارد استفاده از این متریال را بیان کنیم.

استفاده از ترموود در نمای بیرونی باغ ویلا

مشخصات فیزیکی ترموود

چگالی ترموود حدود 400 کیلوگرم بر متر مکعب که در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی و حتی انواع دیگر چوب ها از وزن سبکی برخوردار می باشد. بنابراین جهت مصرف در صنعت ساختمان خصوصاً نمای ساختمان و ویلا انتخاب مناسبی بوده زیرا امروزه شاخص وزن نقش مهمی در ایمنی ساختمان خصوصاً در برابر زلزله ایفا می کنند. با اعمال عملیات آماده سازی ترموود رنگ آن تیره تر می گردد مقاومت آن در برابر سایش و خوردگی بهبود می یابد. قابلیت برش کاری و سوراخکاری افزایش و نهایتاً شستشو و مراقبت آن نیز آسانتر می شود.

مقاومت چوب ترمووود در برابر آب‌وهوا

آزمایش‌های گوناگونی روی ترمووود که به مدت ۵ سال در معرض هوای آزاد بودند؛ انجام شد تا به تفاوت‌های آن‌ها نسبت به چوب‌های طبیعی پی ببرند. همان‌طور که قبلاً هم گفتیم؛ رطوبت موجود در این الوارها نصف رطوبت موجود در چوب‌های معمولی است. لاک‌های بدون رنگ و روغن‌های مخصوص چوب هم از چوب‌های اصلاح شده و هم اصلاح نشده محافظت می‌کنند؛ البته این عمل را هرسال باید تکرار کنید. چوب‌هایی که با این روغن‌ها پوشیده می‌شوند؛ مستعد ترک خوردن می‌شوند.عملکرد اسید curable و رنگ‌های آبی آکریلیک بر روی ترمووود نسبت به چوب معمولی بهتر است. پنل های ترمووود که با این رنگ‌ها پوشیده شوند؛ از پوسته‌پوسته شدن در امان خواهند بود.عملکرد رنگ‌های دیواری بیرونی روی هر دو نوع چوب یکسان است و تفاوت مهمی بین آن‌ها یافت نمی‌شود. طبق نتایج بدست آمده، بهترین پوشش برای چوب‌های اصلاح شده حرارتی یا ترمووود ، روغن آستر، حلال حاوی آلکید و رنگ آکریلیک به عنوان رنگ رویی کار می‌باشد.

در چه فضاهایی در باغ ویلا از ترمووود استفاده کنیم

در چه فضاهایی در باغ ویلا از ترمووود استفاده کنیم؟

  • نمای بیرونی باغ ویلا
  • آلاچیق و پرگولا
  • کف دور استخر ، سونا
  • حمام و سرویس بهداشتی
قشقایی بازدید : 60 یکشنبه 07 مرداد 1397 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم تا لیستی کامل از گیاهان محوطه ای مناسب برای باغ ویلا را در اختیار شما قرار دهیم. در این لیست مشخصات ، کاربرد ، دمای مناسب ، نوع و زمان آبیاری ، نور ، خاک ، رطوبت و دیگر ویژگی های برخی از  گیاهان مورد بررسی قرار خواهد گرفت اگر قصد محوطه سازی در باغ یا باغ ویلای خود را دارید با این مفاله همراه شوید.

سرو لاوسون

درختچه ای زیبا که در وسعت وسیعی از آب و هوا رشد میکند.شکل مخروطی و همیشه سبز بودن این درختچه موجب محبوبیت آن شده است. کاشت در باغ های صخره ای ، پارک ها و فضای سبز ، کاشت در باغچه ها به صورت تک درخت و همچنین کاشت در گلدان در سن جوانی از کاربردهای سرو لاوسون میباشد.دمای مناسب رشد و نمو این درختچه 21 تا 24 درجه سانتی گراد است اما با گرمای هوا مشکلی نداشته و سرمای منفی 15 درجه را نیز تحمل میکند.

 گیاهان محوطه ای برای باغ ویلا

بید مجنون

درخت بید مجنون گیاهی با قامت متوسط الی بزرگ است که در موطن خود حدود 25-20 متر ارتفاع می ‌یابد البته در دیگر مناطق و تحت شرایطی بجز زادگاه خود معمولا حدود 12-9 متر می‌شود.  تاج آن نیز از نظر افقی در حدود 12 متر فضا اشغال کند. بنابراین این گیاه مناسب فضاهای بزرگ است. برگهای این گیاه 16-4  سانتیمتر طول دارند و در پاییز قبل از اینکه خزان کنند زرد رنگ می شوند. درخت بید مجنون گیاهی رطوبت دوست است و از وجود رطوبت در خاک پای خود استقبال می کند اما از طرف تا حدودی نسبت به خشکی خاک مقاوم هستند. درخت مجنون به مکانی با نور کامل یعنی حداقل 8-6 ساعت آفتاب مستقیم نیاز دارد. نور کم محیط از جمله دلایل پریدگی رنگ برگها، زیاد شدن فاصله برگها بر روی ساقه از یکدیگر و شیوع بیماری های قارچی است.

دیگر  گیاهان محوطه ای برای باغ ویلا

از جمله گیاهان محوطه ای زیبا دیگر که میتوانید برای محوطه سازی در باغ ویلا خود آنها را مورد استفاده قرار دهید عبارت اند از:

  • زرشک وحشی
  • افرا چینی , مجنون
  • افرا برگ چناری
  • افرا سرخ و سبز
  • یوکا زمینی
  • ژونی پروس رونده و سر طلایی
  • نسترن سفید
  • بداغ ، توری ، پر
  • فیستوکا
  • یاس هلندی بوته ای ، یاسمن
  • فرانکنیا ، لیزماکیا ، دم موشی ، آجوکا ، ابری ، گلوکما
  • برگ بو ، به ژاپنی
  • پامپاس گراس
  • ابری نقره ای
  • رز هفت رنگ ، رز مهندسی ، رز مینیاتور
  • نیلوفر آبی ،نخل مرداب
  • شمشاد و انواع آن
  • اطلسی
  • پیچ امین الدوله
قشقایی بازدید : 54 یکشنبه 24 تیر 1397 نظرات (0)

با فرا رسیدن تابستان نقش تراس در خانه ، آپارتمان یا باغ ویلا پر رنگ تر از قبل خواهد شد چرا که تراس را میتوان به منزله ی حیاطی کوچک در کنار خانه در نظر گرفت. در باغ ویلا معمولا تراس در طبقات بالا در نظر گرفته میشود تا اشراق کامل به باغ داشته باشد و بتوان از مناظر زیبای محوطه نهایت استفاده را برد. اما چیدمان در هر فضایی تاثیر گذار است و میتواند با اصولی که برقرار میسازد فضا را زیبا و دلنشین تر کند. در این مقاله قصد داریم تا اصول چیدمان در تراس باغ ویلا را مورد بررسی قرار دهیم.

گل های مناسب برای تراس

تهیه گل برای تراس یکی از لذت بخش ترین کارها در بخش چیدمان تراس است چرا که دستتان باز است و میتوانید نهایت سلیقه خود را در انتخاب گل ها به کار گیرید.تنوع در رنگ گل ها میتواند به زیباتر شدن فضای تراس کمک کند. اگر قصد چیدمان تراس کم نور را دارید انتخاب گل هایی مانند پوتوس آناناسیان و عنکبوتی را به شما پیشنهاد میکنیم چرا که این گل ها به نسبت دیگر گیاهان به نور کمتری احتیاج دارند.

گلدان مناسب برای تراس

اگر قصد دارید تا فضای تراس خود را با استفاده از گل های زینتی بیارایید باید به انتخاب گلدان مناسب توجه داشته باشید چرا که باید نوع گلدان با دیگر عناصر چیدمان همخوانی داشته باشد. اگر قصد چیدمان تراسی باغ ویلا با فضای کوچک را دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا از گلدان های دیواری و یا آویزی استفاده کنید چرا که علاوه بر زیبایی ویژه ای که به تراس میبخشد ، به هیچ عنوان جا گیر نمیباشد.

انتخاب مبلمان مناسب برای فضای باز تراس باغ ویلا

انتخاب مبلمان مناسب برای فضای باز

یکی از گزینه های چیدمان تراس و یا بالکن های بزرگ باغ ویلا لوکس ، مبلمان است که در جنس های مناسب فضای باز تولید می شود. اگر تصمیم دارید از این فضا برای نشستن و خوردن یک صبحانه و یا عصرانه استفاده کنید بهتر است از مبلمان های جمع و جوری استفاده کنید که با نشستن بر روی آن خستگی بدنتان در رود و به عبارتی حس راحتی داشته باشید؛ به همین دلیل حین خرید، حتما یکبار بر روی آنها بنشینید و متناسب با ابعاد بالکن و یا تراس انتخاب کنید. اما اگر فضای برای چیدن مبل فضای باز ندارید به فکر چیدمانی باشید که بر فضای داخلی ویلا  تاثیر گذار باشد؛ برای مثال شیشه و پنجره ی که برای فضای داخلی باغ ویلا نمایان است، را می توانید با گل های سبز آراسته کنید.

قشقایی بازدید : 89 چهارشنبه 20 تیر 1397 نظرات (0)

همان طور که در لیست باغ ویلا های املاک سها مشاهده میکنید بیش از 70% از ویلاها به صورت دوبلکس ساخته شده اند. همین امر بیانگر میزان محبوبیت این نوع معماری میباشد. در دیدگاه عام مردم معماری دوبلکس صرفا برای منازل بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد اما در نظر معماران موضوع متفاوت بوده و کارشناسان این زمینه بیشتر به جهت به دست آوردن فضای بیشتر از این نوع معماری استفاده میکنند. ما قصد داریم تا در این مقاله ویژگی های این نوع طراحی و دکوراسیون های مناسب با آن را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی دوبلکس چیست؟

 خانه دوبلکس به خانه ای اطلاق میشود که در یک واحد ساختمان 2 طبقه طراحی میشود که از طریق پلکان به یکدیگر متصل میشوند. معمولا طبقه پایین به عنوان نشیمن و پذیرایی و طبقه بالا شامل اتاق خواب های متعدد میشود.

دکوراسیون داخلی باغ ویلا دوبلکس

در دکوراسیون داخلی ویلای دوبکس معمولا دو راه پیش رو دارید. شما میتوانید باغ ویلا خود را به دو سبک مدرن یا کلاسیک دیزاین کنید. یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های کلاسیک ، طراحی سقف است . استفاده از سقف کناف می تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد . سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس برای کسانی که به مدرن بودن و هزینه کمتر فکر می کنند گزینه مناسبی است . در سبک های مدرن خبری از دیوارها و سقف های تزئیناتی و پر زرق و برق نیست و سادگی حرف اول را می زند .

دکوراسیون داخلی در ویلای دوبلکس

طراحی پله در ویلای دوبلکس

پله ها مهم ترین بخش در ویلای دوبلکس به شمار میروند چرا که بیشتر افراد خانه های دوبلکس را صرفا به دلیل وجود پله های شکیل و مدرن دوست میدارند. پله های چوبی ، سنگی و فلزی مطرح ترین نوع پله ها از نظر زیبایی هستند که بسیار مورد توجه طراحان قرار میگیرند. استفاده از راه پله های مارپیچ شیشه ای یکی دیگر از انتخاب های رسیدن به طبقه بالا در خانه های دوبلکس است . البته افراد بسیار کمی از راه پله های شیشه ای برای ساختمان دوبلکس خود استفاده می کنند.

قشقایی بازدید : 99 یکشنبه 17 تیر 1397 نظرات (0)

ساختار باغ ویلا به صورتی است که محوطه سازی در آن نقش تعیین کننده ای را ایفا میکند. برای محوطه سازی باغ ویلا اقداماتی همچون گلکاری چمن کاری سنگ فرش کاشت درختان زینتی ساخت آلاچیق و آبنما صورت میگیرد.در این مقاله قصد داریم تا اصول چمن کاری در محوطه باغ ویلا و نگهداری از آن را مورد بررسی قرار قرار دهیم. چمن کاری یکی از اصول اولیه و مهم محوطه سازی محسوب میشود که از آن بیشتر به عنوان بک گراند گل کاری و درختچه های زینتی استفاده میکنند. اگر بخواهیم در علم گیاه شناسی چمن را مورد بررسی قرار دهیم؛ چمن را میتوان در دسته گیاهان تک لپه ای قرار داد. کاشت چمن در شرایط آب و هوایی مختلف ،متفاوت میباشد.این بدین معناست زمان کاشت بذر چمن باید براساس اقلیم منطقه یعنی سردسیر و یا گرمسیر بودن آن انجام شود. از آنجایی که موقعیت مورد نظر ما در این مقاله باغ ویلا  اطراف تهرانمیباشد اوایل بهار بهترین زمان مناسب برای کاشت بذر چمن میباشد.البته اگر به اندازه کافی زود شروع کنید با نتایج رضایت بخشی رو به رو می شوید.

اصول چمن کاری در محوطه باغ ویلا

مراحل کاشت چمن

پراکنده کردن بذر: پراکندن بذر روی زمین اولین اقدام در کاشت چمن محسوب میشود که میتوان به دو روش دستی و ماشینی آن را انجام داد.باید توجه داشته باشید که بذر به صورت یکنواخت روی زمین پخش شود.

کوددهی: پس از کاشت چمن شما باید به چمن خود کود بدهید یا به اصطلاح باید سطح رویی خاک را مالچ کشی انجام بدهید . برای اینکار نیز از دو روش دستی و ابزار می توانید استفاده کنید . اگر شما از روش دستی استفاده می کنید پس از تهیه کود دامی پوسیده و سایر مواد آلی از جمله پیت موس ، باید به صورت یکنواخت بر روی زمین پراکنده کنید .

غلتک زدن سطح

برای اطمینان از تماس خوب دانه و خاک,تمام زمین را با غلتکی که تا نیمه پر از آب کرده اید غلتک بزنید. ابتدا حاشیه را غلتک بزنید و بعد غلتک زنی را برای کل زمین انجام بدهید.

آبیاری چمن باغ ویلا

ممکن است که این مهم ترین مرحله باشد.با اولین آبیاری,مطمئن شوید که آب به اندازه کافی برای مرطوب شدن خاک زیرین, به عمق حداقل ۱۵ تا ۱۸ سانتی متر  اعمال میشود.آب را به آرامی بریزید,طوری که اطراف دانه شسته نشود یا گل درست نشود. ممکن است لازم شود چندین باردر فواصل زمانی کوتاه آبیاری کنید تا بستر کاملاٌ مرطوب شود. بعد از آن,به اندازه ای آبیاری کنید که ۳ سانتی متر بالایی مرطوب شود به یاد داشته باشید که  برای جوانه زنی بذر باید بستر مرطوب باشد به یاد داشته باشید که دانه ها در یک زمان مشخصی جوانه می زنند و اگر در آن زمان زمین مرطوب نباشد ، دانه ها خشک می شوند.

مراقبت از چمن جدید پس از جوانه زدن

هنگامی که زمین از چمن های سبز و جوان پوشیده شد آبیاری را کمتر کنید و به صورت یک روز در میان ادامه دهید. همچنین شما باید حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جوانه زنی کود بدهید .چمن جوان اشتهای زیادی دارد . بنابراین  این تغذیه مهم را جدی بگیرید.

قشقایی بازدید : 66 سه شنبه 12 تیر 1397 نظرات (0)

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در بهترین شهرک ویلایی شهریار واقع شده است که مساحت آن 850 متر با 130 متر بنای نوساز و دوخواب مستر می باشد. این باغ ویلا با بهره گیری از بهترین متریال ساختمانی و سنگ های آنتیک و زیبا و کابینت های MDF میتواند باغ ویلای انتخابی شما باشد.استخر این باغ ویلا در بهترین موقعیت مکانی محوطه واقع شده که با تاسیسات و تجهیزات کامل میتوان از آن بعنوان یک استخر رویایی مجهز یاد کرد.

این باغ ویلا با استفاده از سنگ های مرغوب و کف پوش های عالی محوطه سازی شده است که نورپردازی حرفه ای آن نیز میتواند از ویژگی های این باغ ویلا باشد. تراس زیبای این باغ ویلا به مساحت 30 متر می باشد که ویو آن رو به محوطه باغ است.

انواع درختان نهال میوه .. سند تک برگ از دیگر امکانات این باغ ویلا به شمار میرود که آب و برق آن در دست اقدام است.

 

 

قشقایی بازدید : 77 شنبه 02 تیر 1397 نظرات (0)

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی استان البرز به نام زیبادشت واقع شده است.1024 متر باغ ویلادر شهرک ویلایی و فاخر زیبادشت که دارای 250 متر ویلای لوکس و دوبلکس به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.اشپزخانه تمام کابینت نمای ویلا با  اجر قزاقی از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

 انشعابات کامل و فول ، تراس زیبا در طبقه اول با ویوی کامل در باغ ویلا ، درختان مثمره میوه و درختچه های گل ، الاچیق زیبا با باربیکیو  ، استخر رو باز فاقد کاشی استخری و سند 6 دانگ با پایان کار شهرداری نیز مزیت هایی است که این باغ ویلا علاوه بر آرامش به شما هدیه خواهد کرد. 

قشقایی بازدید : 78 چهارشنبه 30 خرداد 1397 نظرات (0)
1075 متر باغ ویلا در ملارد منطقه خوشنام:
 این باغ ویلای لوکس 1075 متری در ملارد با 600 متر ویلای 4 خوابه مستر می باشد که با امکانات فرنیش کامل با بهترین وسایل و مبلمان به فروش می رسد.
احداث این باغ ویلا با بهترین متریال ها می باشد . دارای سرویس های بهداشتی و حمام های لوکس است که در طبقه دوم تراس با حمام و سرویس صوتی در تمام نقاط باغ ویلا مرتبط می باشد.
این باغ ویلا با استفاده از آلاچیق با گل کاری بسیار حرفه ای و زیبا که در تمام فصل های سال قابل استفاده می باشد طراحی شده است و دارای برکه زیبا، قفس پرندگان، آبنمای سنگی، برکه نلیوفر آبی و همچنین سالن دنس با دیجی اختصاصی جهت برگزاری مراسم می باشد که چهار دیواری با استفاده از گیاهان پوشیده شده است.
مجهز به سیستم امنیتی دوربین بسته و نگهبانی 24 ساعته در سه شیفت و گیت ورودی که امنیت را بالا برده است. این باغ ویلای زیبا همراه با انشعابات کامل  از جمله: آب،گاز شهری، برق با کنتور قانونی و سند تک برگ همراه با پایان کار شهرداری واگذار می گردد.
قشقایی بازدید : 95 سه شنبه 29 خرداد 1397 نظرات (0)

ساخت استخر در محوطه باغ ویلا

ساخت استخرهای کوچک و بزرگ در محوطه باغ ویلا جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را به باغ ویلای شما میبخشد. وجود استخر در باغ ویلا علاوه بر جنبه ی تفریحی در محوطه سازی و زیباسازی باغ ویلا نیز موثر خواهد بود،  استخرهای روباز از ارکان اصلی دکوراسیون باغ ها و ویلاها هستند و بیشتر برای زیبایی فضای خارجی محوطه ها مورد استفاده قرار می گیرند و شنا کردن در ان کاربرد زیادی ندارد. استخر باعث آرامش و ایجاد طراوت می شود و زیبایی دیزاین خارجی را چندین برابر می کند البته قابل ذکر است که استخرها مطابق با سلیقه و بودجه هر فردی طراحی می شود و باید متناسب با فضای محوطه و حیاط باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند.

استخر های کوچک و روباز تاثیر به سزایی بر زیبایی نمای خارجی حیاط خانه های ویلایی شما داردو باعث می شود محوطه ای جذاب و لوکس را به ارمغان بیاورید. استخرهای کوچک در طرح های مختلفی از جمله استخرهای جعبه ای شکل کوچک، مستطیل شکل کوچک، استخرهای نیم دایره ای و.... طراحی می شوند که انتخاب کردن هر کدام از این طرح ها به میزان هزینه و ابعاد شما بستگی دارد که در فصل بهار و تابستان می توانند فضای ویلا و باغ ویلا ی شما  را به محیطی جذاب و دلنشین تبدیل کنند در نتیجه اگر شما فضا و هزینه  کافی برای ساخت و طراحی استخر دارید می توانید در این مطلب با چندین طراحی زیبا و متفاوت آشنا شوید:

استخرهای کوچک مستطیل شکل:

قبل از اقدام به ساخت استخر باید اندازه و ابعاد محل مورد نظر خود را در نظر بگیرید تا در صورتی که فضای کافی وجود نداشته باشد از انجام این کار منصرف شوید. بیشتر افراد بر این باور دارند که طراحی استخر باید با اشکال خاص و زیبایی چندین برابر باشد اما بهتر است بدانید که استخرهای مستطیل شکل کوچک از جذابیت زیادی برخوردار هستند و می توانید با چندین ایده کم هزینه از جمله قرار دادن گلدان های رنگارنگ، مبل لوکس نمای ویژه ای به استخر خود دهید.

استخرهای جعبه ای شکل:

استخرهای جعبه ای شکل همانند جکوزی عمل می کنند و اندازه آن ها مطابق ابعاد حیاط خلوت می باشد که دارای طراحی خاص و متفاوتی هستند.

استخرهای کم عرض و کوچک: 

در برخی از حیاط ها و باغ ویلاها امکان ساخت استخر با عرض زیاد امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل بهتر است شما برای فضای خود استخرهای کم عرض و کوچک طراحی کنید که اغلب دارای عرض های 1 الی 1.5 متر هستند و طول این استخرها با طول خانه برابر می باشد.

استخرهای نیم دایره کوچک:

مزیت استخرهای نیم دایره کوچک این می باشد که فضای کمی را احاطه می کند. این استخرها در اشکال های مختلفی می باشند که شما می توانید با سلیقه خود یک طرح مناسبی را انتخاب و پیاده کنید و با قرار دارن گیاهان و گل های زیبا محوطه خود را دلنشین تر نمایید.

قشقایی بازدید : 86 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

ویژگی خانه های ویلایی

خانه ویلایی در فرهنگ مردم ایران به خانه هایی گفته می شود که دارای نمای چهار طرف و سقف شیبدار می باشند. خانه های ویلایی بیشتر در شمال ایران در اطراف شهرک ها دیده می شوند به این دلیل که این مناطق دارای آب و هوای مرطوب می باشند .، اما متاسفانه با افزایش شهرها از تعداد این خانه ها کاسته شد . خانه های ویلایی دارای معماری به سبک ایتالیایی می باشند که در زمین های وسیعی ساخته می شوند بنای این خانه ها باید دارای زیبایی و جذابیت های منحصر به فردی باشد و با احاطه شدن بنای ساختمان با وسایل طبیعی از جمله درختان سرسبز و ایجاد باغچه های رنگارنگ ، می توانید زیبایی آن را چندین برابر کنید. امروزه ویلا به خانه هایی گفته می شود که در اطراف ییلاق ها و شهرها شروع به ساخت و طراحی می شوند و از چهار طرف به بیرون نما دارند.

در سایت املاک سها باغ ویلاهای متعددی برای خرید ثبت شده اند که شما مشتریان گرامی برای خرید باغ ویلا می توانید با مراجعه به سایت ما باغ ویلاهایی را که در متراژ ها مختلف و قیمت های متفاوت  با بهترین امکانات می باشند را مورد بررسی قرار دهید و همچنین می توانید برای انتخاب مناسب تر با مشاوران باتجربه ما مشورت کنید و سپس باغ ویلای خود را خریداری نمایید.

تاریخچه خانه های ویلایی :

ساخت آن ها به دوران جمهموری روم باستان باز می گردد و مردمی که دارای سطح اجتماعی و اقتصادی بالایی بودند اقدام به ساخت باغ های بزرگ می کردند اما بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلیسا کاربری ها تغییر پیدا کردند در واقع به صورت صومعه استفاده می شدند. و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد می توانید به املاک سها که یکی از معتبرترین املاک در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران که دارای سابقه چندین ساله می باشد و  توانسته است باغ ویلاهای زیادی را به فروش برسانند مراجعه فرمایید و با مشاهده باغ ویلاها با امکانات رفاهی و وجود اسناد قانونی و معتبر همراه با پایان کار شهرداری، محوطه سازی های شیک و نورپردازی های مهندسی شده در شب، انشعابات کامل و قانونی، دارای سوییت های سرایداری، استخرهای روباز و سرپوشیده مجهز به تاسیسات، داخل بهترین شهرک های باغ ویلایی با امنیت مثال زدنی، باغ ویلای خود را انتخاب نمایید.

ویلاها در معماری بنا دارای ویژگی های زیادی می باشند که یک از این ویژگی های متمایز این است که در محوطه های باز و بزرگ ساخته می شوند. بعضی از نماهای ویلاها از یک برجک مرکزی که از تمام قسمت های بنا بلندتر است برخوردار می باشند که نقطه کانونی بنای ویلا نام برده می شود. خانه های ویلایی در اطراف زمین های بزرگ که مملو از درختان تنومند، مناظر طبیعی و دلنشین، آبنماها و غیره می باشد ساخته می شوند . فضایی که بنای ویلا را شامل می شود باید شامل جذابیت های بصری باشد . همچنین محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا بسیار اهمیت دارد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 7,539
  • بازدید کلی : 32,033